tisdag 23 mars 2010

Placering


Suttit o kollat igenom listorna lite, i förrgår kom jag o Klas 46a och 51a trots att vi inte varit med på briefingen och fått veta att roadbooken var fel varpå vi la minst 10minuter på att irra omkring utan att hitta. Igår var vi på delad 22a plats och dag 6 kom ju jag på 18e plats, mao så ligger vi runt topp 30 när allt stämmer och vi inte får strafftider. Och det känns jäkligt kul! Hade det inte varit för om och men så...

På bilden syns ett marockanskt skattekontor.

2 kommentarer:

  1. Ja, det är ju synd att racing alltid innehåller ett gäng med "om inte" ;-)

    Förövrigt har jag full förståelse över din passion för skattekontor, som egen företagare vill du säkert ha full koll... :):)

    SvaraRadera
  2. Det var kul att så här i efterhand få ta del av ökenrallyt. Du skriver ju på ett lättfattligt och engagerande sätt och jag ser fram emot nästa gång då jag hoppas få sitta på första parkett,känna blodsmaken i munnen, gruset i ögonen ,krampen i nävarna för att inte tala om värken i hela kroppen.
    Nu väntar vi på rörliga bilder.

    /kidde

    SvaraRadera